Veelgestelde vragen
  1. Verzendkosten
  2. Aanmelden als nieuwe klant
  3. Bestellen
  4. Hoe kan ik betalen?
  5. Levering
  6. Retouren


1. Verzendkosten


Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 18,15 voor bestelling minder als € 181,50

 

Is er een minimum bestelwaarde?

Er geldt geen minimum bestelwaarde. U dient echter wel de verzendkosten te betalen. Om die reden is het wellicht voor u interessanter om direct nog een paar andere producten mee te bestellen.

 

2. Aanmelding als nieuwe klant


Kan ik als privéklant ook bestellen?

Ook als privépersoon kunt u bestellen. Bij de aanmelding krijgt u de keuze om zich als privé klant aan te melden.

 

Waarom moet ik een klantenprofiel aanleggen?

Michiels heeft uw klantgegevens nodig om de levering naar het juiste adres te kunnen sturen. Tevens is er een adres nodig voor de factuur. U kunt er voor kiezen om een ander adres voor de levering te gebruiken als voor de factuur.

 

Kan ik mijn gegevens en wachtwoord wijzigen?

Door in te loggen op uw klantenprofiel kunt u uw gegevens aanpassen. U kunt in uw klantenprofiel ook zelf uw wachtwoord kiezen.

 

Kan ik me ook telefonisch aanmelden als nieuwe klant?

Neen, om vergissingen te voorkomen, vragen we alle klanten om zich via de website aan te melden als klant. Op deze manier kunnen we zeker stellen dat de gegevens correct zijn.

U krijgt ook een bevestigingsmail met uw gegevens en wachtwoord. Hiermee kunt u controleren of we de juiste gegevens in ons systeem hebben staan.

Indien nodig, kunt u dan ook de gegevens corrigeren en aanpassen.

 

3. Bestellen


Kan ik ook telefonisch of via de fax bestellen?

Neen, om de kosten laag te houden, kan niet telefonisch of per fax besteld worden.

Tevens worden er fouten voorkomen, als u zelf uw bestelling ingeeft en controleert, voor u de bestelling afsluit.

 

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Ter bevestiging van het goed afsluiten van uw bestelling krijgt u altijd een orderbevestiging toegemaild.

Heeft u 30 minuten na het afsluiten van uw bestelling nog geen orderbevestiging ontvangen, dan kan het zijn dat er een probleem is.

Kijkt u eerst in uw spamfilter, of onze email met PDF hierin is komen te zitten. Mocht u helemaal geen orderbevestiging hebben ontvangen, laat u het ons even weten, dan controleren we of uw bestelling wel goed is doorgekomen.

Opgepast: de bevestiging van inschrijving als nieuwe klant is geen orderbevestiging! De orderbevestiging is een aparte mail, met PDF aanhang, waarin u uw bestelling kunt controleren.

 

Kan ik mijn bestelling aanpassen?

Michiels verwerkt uw bestelling zo snel mogelijk, om zeker te stellen dat u uw levering zo snel mogelijk zult ontvangen.

Mocht u echter direct na het bestellen vaststellen dat u een fout heeft gemaakt of iets vergeten bent, contacteert u ons dan direct, dan kunnen we nazien of een aanpassing nog mogelijk is.

Een bestelling die al doorgestuurd is naar ons magazijn, kan niet meer aangepast of gestopt worden.

 

4. Hoe kan ik betalen?


Op welke manier kan ik bij Michiels betalen?

Voor het overzicht van alle betaalmogelijkheden verwijzen we graag naar de speciale pagina met betaalmogelijkheden.

 

Kan ik ook op factuur bestellen?

Voor KMO's, zelfstandigen en scholen bieden we graag de mogelijkheid om op factuur te bestellen. Na aanmelding als bedrijf of zelfstandige krijgt u automatisch de keuze om op factuur te kopen.

 

5. Levering


Wanneer kan ik mijn levering verwachten?

In de regel ontvangst u uw bestelling binnen de 2 werkdagen mits besteld voor 14:00 u. Voor meer details verwijzen we graag naar de speciale pagina met leveringsinformatie.

 

Mijn bestelling is niet volledig.

Controleert u aub altijd of u het volledige aantal dozen heeft ontvangen voor u tekent voor ontvangst.

Mocht u een volledige doos missen, of artikelen, die wel op de pakbon staan, maar niet geleverd werden, dan kunt u op de speciale pagina met leveringsinformatie nalezen wat u moet doen.

 

Wie levert de bestelling?

Al onze pakketten worden door ons of een vervoermaatschappij bij u geleverd. Controleer aub uw bestelling bij aanlevering op volledigheid. Bij uitzondering worden grote leveringen of speciale producten door andere vervoerders bij u aangeleverd. Meubelen worden op afspraak geleverd.

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?

Bij de aanmelding als nieuwe klant kunt u voor de levering een ander adres kiezen als voor de factuur. U kunt deze adressen later ook altijd weer aanpassen.Wilt u éénmalig een ander leveradres, dan kunt u ook bij het afsluiten van uw bestelling het leveradres aanpassen.

 

6. Retourzending

Kan ik een artikel terugsturen?
U kunt een artikel niet zomaar terugsturen. U dient hiervoor een retouren servicenummer aan te vragen

Voor uitgebreide informatie over het aanvragen van een retourzending kunt u alles lezen op de speciale pagina over retourzendingen.

 

Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet besteld heb.
Controleert u de nummers van de artikelen op de pakbon met uw orderbevestiging. Mochten deze verschillend zijn, neemt u dan contact met ons op.
Komen de nummers wel overeen, en wilt u toch een artikel terugzenden, kijkt u dan voor de retourprocedure op de pagina over retourzendingen.


Mijn levering is beschadigd.
Als u een levering ontvangt en de doos is beschadigd dan dient u dit altijd te vermerken voor u tekent voor ontvangst.
Mocht u bij het uitpakken van de doos vaststellen dat een artikel beschadigd is, dan neemt u het beste direct even een foto van het artikel.
U kunt deze schade schriftelijk melden, liefst samen met deze foto, en vermelding van het order of factuurnummer. Voor de uitgebreide informatie leest u het beste eerst verder op de pagina algemene voorwaarden.

Login
SNEL BESTELLEN
Code
Aantal
Onze gegevens

Michiels nv

Stationsstraat 155

2235 Westmeerbeek

tel. 016/68 99 40

fax 016/69 75 92

RPR Antw./Afd.Turnhout

BTW: BE0458.612.139

IBAN: BE84 3300 6076 1359

info@michiels-office.be

 

Machi-Center bvba

Hoogkamerstraat 307

9140 Temse

tel. 03/711 02 05

fax 03/711 15 11

info@machicenter.be

Vestiging van Michiels nv